wtorek, 22 kwietnia 2014

Łapacz snów

Lubię ładne rzeczy, bo kto ich nie lubi.

Tym bardziej jeśli chodzi o dodatki do pokoju Zuzanny.

Zuzi pokój jest bardzo chłopięcy, tak mi się wydaje. Jest pomalowany na niebiesko, choć to o niczym nie świadczy, ale nie ma w nim zbyt dużo dziewczęcych dodatków.

Od dłuższego czasu chodził za mną łapacz snów, ale zawsze było coś ważnejszego do kupna.

Jakiś czas temu postanowiłam nauczyć się szydełkowania, a następnie zrobić dla niej taki łapacz snów.

Wszystko zrobiłam sama, najpierw serwetkę, potem pompon, a na koniec wplotłam koronki.

Taki oto mi wyszedł, mam nadzieję, że będzie ładnym, dziewczęcym dodatkiem do jej pokoju.







10 komentarzy:

  1. Świetny. Koronki dodają mu charakteru. Gdybym miała córeczkę sama bym takiego zapragnęła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny! Gratuluję podjęcia trudu nauki szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jaka zdolna mama :) łapacz jest CUDNY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałą wiele łapaczów, ale ten jest przecudowny!
    zakochałąm się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej wygląda przepięknie. Koronki dodają dodatkowego uroku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest przecudny i swietne kolory.
    sama bym taki kupila <3

    OdpowiedzUsuń
  7. This is the right blog for anyone who wishes to understand this topic.
    You realize so much its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa).
    You definitely put a new spin on a topic which has been written about for
    ages. Wonderful stuff, just excellent!

    Also visit my weblog: chiropratique spécifique sherbrooke

    OdpowiedzUsuń