piątek, 17 października 2014

Zamiana łóżeczka na łóżko

Przyszedł ten czas, kiedy dziecku nie wystarcza już łóżeczko.  W marcu pisałam, że Zuzankowe łóżeczko zostało przestylizowane, o czym możecie poczytać TU.

Długo się nie zastanawiałam nad tym jakie chciałabym łóżko dla Zuzi. Już od dawna podoba mi się metalowe łóżko z Ikei. O takie:


Po pierwsze urzekło mnie swoim wyglądem. Jest bardzo dziewczęce i fotogeniczne, a do tego funkcjonalne. Jak dla mnie ma jedną wielką zaletę. Rośnie razem z dzieckiem. 

Zapewne znajdą się osoby, którym to łóżko się nie będzie podobać. Znajdzie się też pewnie kilka jego wad. No ale nic :)

Zastanawiam się tylko jaki materać do niego wziąć. Zwykły taki piankowy, czy ze sprężynami? Czy macie jakieś doświadczenie w tym temacie? Ten do łóżeczka Zuza miała bez sprężyn i sprawdził się rewelacyjnie, jednak chciałabym, aby ten który teraz wybiorę posłużuj jej dłuższy czas.

Jak tylko ogarnę jej pokój pokażę jak teraz sobie mieszka ta łobuzica!

19 komentarzy:

  1. jakoś nie mogę się przekonać do tego łóżka, dużo blogowych dzieci je posiada ale mi nie podchodzi :)

    my materac tez kupiliśmy już lepszy sprężyny kieszeniowe i coś tam jeszcze nie pamiętam :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się strasznie podobało to łóżeczko, ale mój B. nie przejednany (twierdzi, że wygląda jak szpitalne łóżko O_o... haha, chciałabym leżeć w takim szpitalu :P). Postawiliśmy na białe, klasyczne MALM :) http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/S79012991/

    OdpowiedzUsuń
  3. My też mieliśmy łóżko z Ikea,które rośnie razem z dzieckiem tylko że drewniane.chyba już go nie produkują.o ile było ładne-modne itd. To okazało się nie wygodne,bo materac był trochę poniżej desek i mó synek gdy biegł na swoje łóżko to zawsze się obijał.miał wiecznie posiniaczone nogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łóżeczko cudne :)
    Mój wujek robi takie łóżeczka wszystkim dzieciom w naszej rodzinie, mama nadzieje ze i moje dziewczynki doznaja tego zaszczytu i takie dostana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To fantastyczne, że najmłodsze pokolenia mają możliwość wyboru słyszenia od najwcześniejszych lat za pomocą implantów.
    Jestem dorosłą osobą niedosłyszącą, mam rodzinę, w której niestety 3 osoby na 4 są niedosłyszące. Od niedawna piszę blog, więc serdecznie zapraszam też do mnie.

    lenasawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na zdjęcia :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana łóżeczka na łóżko to już poważny etap :) z pewnością wraz z przeprowadzką pojawią się też w łóżku misie i wszystkie inne zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak tam zmiany już dokonane?
    Czekamy na wieści od Zuzanki ;)

    Marta i Zuza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łóżko bardzo ładne, choć nieco zimne. Pozdrawiam i zapraszam na: http://blogmarkaar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale pamiętam ten czas jak i u nas także była zamiana łóżeczka na prawdziwe łózko. Oczywiście wybór padł na https://senpo.pl/lozka/lozka-160x200/ i muszę przyznać, że ten wybór był bardzo dobry. Dzieciaki wstają cały czas wyspane i czują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś to musi oczywiście nastąpić ;D Łóżko ładne

    OdpowiedzUsuń
  13. Kup sobie materac na stronie https://materace-viscotherapy.pl/ Mają fajną ofertę przygotowaną dla każdego. Jeśli tylko chcesz, możesz poprosić obsługę o pomoc. Polecam, bo sama tam zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. oo teraz to się już coraz bardziej dorośle robi :D super. Dzieciaki tak szybko rosnę eh...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam łóżko i materac dla mojego malucha w internecie. Okazuje się, że istnieją dedykowane dzieciom produkty, które doskonale odpowiadają na ich potrzeby. Młody jest bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fakt, w internecie jest dużo lepszy wybór w dodatku ceny przystępniejsze. Na new-hever.pl jest spory wybór materacy dziecięcych i to naprawdę dobrej produkcji więc sobie koniecznie sprawdźcie

    OdpowiedzUsuń
  17. Też myślę nad nowym łóżkiem. Znalazłem i ciekawą opcję od https://fllow.pl panele dekoracyjne, sprawdzą się też super w wielu sypialniach na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wybór. Na pewno dziecko będzie zadowolone

    OdpowiedzUsuń