czwartek, 28 lutego 2013

Papucie

Jako, że moje dziecko postanowiło wstawać przy wszystkim co możliwe, zaczęłam myśleć nad zakupem kapciuszków. W domu jest klepka, więc nawet my rodziciele się ślizgamy, nie wspominając o tym jakie akrobacje wykonuje Zuza.

Na rynku można znaleźć wiele przeróżnych kapciuszków, najczęściej spotykane to takie skarpetki z podeszwą, które mi się średnio podobają. I tak przeglądając pakamerę znalazłam śliczne papucie dla Zuzi.

O takie:



Informacja o produkcie na stronie jest raczej obszerna:

"Producent - ecoTUPTUSIE FIORINO

Buciki w 100% z naturalnej skóry włoskiej - MANUFAKTURA - ręcznie szyte w Polsce - BEZPIECZEŃSTWO - miękka zamszowa podeszwa sprawia, że bucik jest antypoślizgowy, paski antypoślizgowe jako dodatkowe zabezpieczenie przed upadkami - WYGODA - łatwe zakładanie, dużo miejsca dla małych paluszków - ZDROWIE- tego typu obuwie propaguje Stowarzyszenie Amerykańskich Lekarzy Pediatrów jako produkt, który wspiera naturalną funkcję stopy - prawidłowo dobrany bucik powinien być dłuższy od stopy o 5 - 10 mm".

Wybór kolorów i wzorów jest duży, więc każdy znajdzieć coś dla siebie :)

4 komentarze:

  1. ta kapcioszki są świetne... ja z zakupem muszę jeszcze sporo poczekać ale na pewno chce je mieć, zakochałam się w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie cudne :) To możesz zacząć powoli wybierać wzór i kolor bo tego jest bardzo dużo!

      Usuń
  2. świetna kapciochy :) maja miała podobne bardzo :) super sie sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mam nadzieję że i u nas się sprawdzą :)

      Usuń