środa, 16 października 2013

Łowimy rybki z Tidlo

Mniej więcej miesiąc temu na zajęciach u psychologa Zuzanna miała po raz pierwszy styczność z wędką i łódkami. Nie wiedziała za bardzo jak to się robi. Trzymała wędkę, próbowała "złowić" łódki, ale jej to zupełnie nie szło.

Temat nie został poruszony do kolejnego spotkania.

Tym razem jednak Zuzanna nas zaskoczyła, bo doskonale wiedziała już co się z tym robi. Pięknie łowiła łódki, zwierzątka i inne zabawki na wędkę. Od razu stwierdziłam, że będę musiała jej zakupić takie cudo.

Szukałam w internecie, na allegro, ale nic nie przykuło mojej uwagi. Przypomniałam sobie, że w sklepie Piccoland mają cudowne zabawki. Oczywiście znalazłam to czego szukałam. Magnetyczne puzzle "łowienie rybek" firmy Tidlo.

Dziś przyszła do nas paczka z tymi pięknymi puzzlami. Idealny prezent z okazji ukończenia 16-stu miesięcy.

Zuzanna aż nie chciała wyjść dziś na zajęcia z logorytmiki, bo tak bardzo jej się te puzzle spodobały. Po powrocie także nie mogła od nich odejść. Jak tylko wyjęła wszystki rybki, od razu kazała mi włożyć je spowrotem, coby je jeszcze raz złowić.

Puzzle magnetyczne "łowienie rybek", które mamy są pięknie wykonane. Lekkie, drewniane puzzle z dwoma poręcznymi dla małych rączek wędkami. A kolorystyka, cieszy oko bardzo. Zdjęcia w internecie tego nie oddają. No co ja tu będę jeszcze je zachwalać zobaczcie jak pięknie Zuzanna się nimi bawiła :)



















Cóż więcej mogę powiedzieć - POLECAM :)

Dużo więcej pięknych zabawek znajdziecie w internetowym sklepie Piccoland, my już niedługo nabędziemy kolejne cudeńka :)

A oto moja 16-sto miesięczna Zuzanna z uśmiechem od ucha do ucha :)


Bardzo Wam dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Dodały mi otuchy i dużo siły do dalszej pracy z Zuzanną!

Jedno wiem, na pewno się nie poddam i będę starać się, aby Zuzanna mogła normalnie żyć w świecie dźwięków!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz