wtorek, 25 marca 2014

Wiosenne nowości

Robi się coraz cieplej, choć u nas ostatnio ciągle popaduje. Jednak mam nadzieję, że ten stan rzeczy nie potrwa za długo!

Z tego względu postanowiliśmy zaopatrzyć Zuzię w nowe ubranka. Może w końcu będzie wyglądać jak dziewczynka, bo niestety do tej pory większość mówi "O jaki ładny chłopiec" :(


1/2/3/4/5/6/7/8

Sandałki zamówione, tylko zapłacić i odebrać :) Na pewno się pochwalę, bo sama zastanawiam się, czy nie sprawić sobie takich.

Jak myślicie będzie widać po Zuzi, że to panienka?

20 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka najlepsza, a do tego kręcone włoski Zuzi. Na pewno będzie pięknie wyglądać. Czekam na zdjęcia w tej sukience :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a Zuzia sukienkę zaprezentowała już na zdjęciu 11/52 :D

      Usuń
  2. Śliczne sukienki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki super!
    podobają mi się te w gorchy tenisówki macie je już?nie są sztywne?tzn czy dobrze się zginają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      A trempeczki są mięciutkie, bardzo fajne i jak dla mnie mega piękne :)

      Usuń
  4. Przecież już widać że to śliczna dziewczynka :) ja nie wiem ten kto mówi chłopiec to chyba ślepy jak kret :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie pomyślałabym, że Zuzia to chłopiec :D Ale dla starszych pań na spacerze to chyba normalne ;) ,,jaaaki ładny dzieciaczek, to chłopczyk czy dziewczynka??,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chodzi o to, że nie ma - "czy to chłopiec, czy dziewczynka" tylko od razu jest "jaki ładny chłopiec" !!!!

      Usuń
  6. Sukienka nr 1. REWELACJA w poniedziałek jadę na galerie wiec zakupie dla moich gwiazdeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sukienka jest boska, jak tylko zobaczyłam ją na stronie, wiedziałam, że kupię ją dla Zuzy!

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudne ciuszki :) chyba też muszę się do H&m wybrać dla Julki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ będzie wystrojona na wiosnę !
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. aj noooo mam nadzieję taką cichą że trzecie dziecko to będzie dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń