piątek, 14 czerwca 2013

Maamy with love...

Dziś pragnę Wam napisać o niesamowitej sytuacji jaka mnie ostatnio spotkała. A w sumie to mnie i Zuzię :)

Ja wiecie Zuzia nosi procesor mowy, ale nie na uszku jak to standardowo bywa, tylko przyczepiamy go jej do ubranka. I tu pojawił się pewien problem, a mianowicie jak go przyczepić. Producent daje do zestawu klips i szynę. Jeśli chodzi o klips, to zapewne przy pierwszej próbie założenie/przyczepienia tego połamałby się, a z szyną jest tak, że trzeba zamontować do niej agrafkę. Wykorzystaliśmy drugą opcję, ale po jednym dniu noszenia, bluzeczka Zuzi była bardzo podziurawiona. Oczywiście stwierdziłam, że jest to niedopuszczalne. Zaczęłam szukać jakiegoś fajnego klipsu metalowego, takiego jak są przy tasiemkach do smoczków. Przeszukałam chyba cały internet i nic nie znalazłam, a chodziło mi tylko o tą metalową część. Nie wiedziałam co robić i wtedy pomyślałam, że może napiszę maila do kogoś kto robi takie rzeczy i pomoże mi kupić taką cześć. Wertując internet znalazłam pewne atelier, która zajmuje się wykonaniem takich rzeczy. Oczywiście mowa tu o Maamy with love... Gdy weszłam na stronę i zobaczyłam jak piękne mają te klipsy, zakochałam się. Pomyślałam, że cudownie by było, gdyby udało mi się nabyć je. Niewiele myśląc napisałam do Nich maila. Czekałam na odpowiedz bardzo niecierpliwie. Już myślałam, że nie udało się. Troszkę się podłamałam. Aż tu któregoś dnia zerkam na pocztę, a tam mail od Maamy! Ucieszyłam się niezmiernie, gdy zobaczyłam, że nie ma problemu z otrzymaniem takiego klipsu. Po wymianie kilku maili, dostałam odpowiedz, że Zuzia dostanie dwa takie klipsy zielone kółeczko i srebrnego misia.

Nawet nie macie pojęcia jaka byłam wzruszona, kiedy dowiedziałam się, że za nic nie będziemy musiały zapłacić, że istnieją jeszcze takie osoby, dla których liczy się dobro innych. Cieszę się bardzo, że są jeszcze takcy ludzie, którzy chcą bezinteresownie pomagać innym!

Maamy with love... bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję, że pomogłyście mi w znalezieniu tego czego szukałam, że Zuzia będzie miała teraz pięknie przyczepiony procesor i (mam nadzieję) będzie go chętniej nosiła! Jesteście wspaniałe, oby na świecie było więcej takich osób/marek jak Wy :*


A teraz zobaczcie jakie wspaniałości mają w swojej ofercie!


Tasiemki do smoczków


Etui na pieluszki


Etui na książeczki zdrowia


Całość misternie zapakowana w piękne pudełko


Do tego niesamowita ilość materiałów, wzorów i kolorów


A oto cudowny miś i kółeczko Zuzi


Więc Kochane Mamuśki jeśli jeszcze nie macie jeszcze do końca skompletowanej wyprawki to zapraszam do Maamy with love... na pewno znajdziecie tam cudeńka dla swoich Maluszków :)

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe, że istnieje jeszcze takie bezinteresowne dobro :) Cieszę się ;)
    A my mamy te szare etui w serduszka od nich na książeczkę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczy są urocze:) super , że istnieją jeszcze tacy bezinteresowni ludzie:) Zuzi na pewno przypadną do gustu klipsy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!są jeszcze dobrzy ludzie,bezinteresowni

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie zagladne jakie cuda tam maja.

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzisiejszych czasach tak rzadko zdarza się bezinteresowna pomoc od innych ludzi.
    Cudowne mają rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne klipsy :) super, że jeszcze są takie kobietki.

    OdpowiedzUsuń