niedziela, 19 maja 2013

Druga sesja ciążowa - wspomnienie

O pierwszej sesji ciążowej pisałam TU.

Tym razem post jest o naszej drugiej sesji ciążowej, która odbyła się rok temu. Kończyłam wtedy 36 tydzień ciąży i brzuch był już całkiem konkretny :)

Napisałam do naszego ślubnego fotografa, czy nie miałby ochoty zrobić nam takiej sesji. Oczywiście powiedział, że jak najbardziej. Bardzo się ucieszyłam, bo uwielbiam jego fotografie. Umówiliśmy się do Parku Skaryszewskiego w Warszawie i zrobiliśmy sesję w plenerze.

A oto kilka zdjęć z tej sesji:


















Wszystkie zdjęcia wykonał Bartek Klus, którego prace można znaleźć TU i TU.

P.S. Jutro bardzo ważny dzień! Jedziemy do Kajetan na podłączenie procesora. Aż cała drżę, że stresu, podniecenia i w ogóle. Ciekawe jak to będzie. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło ok :)

14 komentarzy:

  1. Piękna sesja ;)

    Trzymam kciuki MOCNOOOO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jakie piękne fotki! Cudna pamiątka!!!
    Kciukasy zaciśnięte! Będzie dobrze. MUSI!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, pamiątka na całe życie.
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja super! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sesja! Ja żałuję że się nie skusiłam w czasie ciąży na taką profesjonalną sesyjkę:( Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja właśnie kilku rzeczy żałuję, ale stwierdziłam, że taką sesję muszę mieć :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia i trzymamy mocno kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń