środa, 8 maja 2013

Nowości w szafie

Przyszło lato, bo wiosną raczej nie można tego nazwać. Temperatury są typowo letnie. Tak jak przewidywałam, że po zimie przyjdzie lato. Wiosna nam się gdzieś zapodziała. I właśnie z tej okazji postanowiłam zrobić Zuzi małe zakupy do szafy.

Jednym z moich ulubionych dziecięcych sklepów jest Zara. Uwielbiam ubranka z działu Zara Baby. Ceny jednak niektórych rzeczy są moim zdaniem mocno wygórowane. Jak już coś kupuję to zazwyczaj o rozmiatr większe, coby posłużyło na dłużej. Teraz na szczęście Zuzia nie będzie już rosła w zastraszającym tępie, więc w niektóre ubranka warto zainestować więcej pieniążków.

Do Zuziowej szafy zawitały nowe bluzeczki, jeansowe krótkie spodenki oraz nowa apaszka.
Postanowiłam kupić jej kolorowe ubranka z tego względu, że dobrze wygląda w żywych kolorach, a dodatkowo łatwiej spiera się z nich plamy, szczególnie marchewkowe.


Dzisiejsza letnia Zuzia :)





A Wasze pociechy gotowe na lato?

16 komentarzy:

  1. Zuza rzeczywiście na letnio :) ciuszki fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilu jeszcze nie! Lato nas zaskoczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam Zare niektóre ceny rzeczywiście wygórowane, ostatnie dni upalne myślałam że mam na lato dla Mai wszystko i w wystarczającej ilości ale teraz wiem że jeszcze będę musiała co nie co dokupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zrobiłam małe zakupy, ale też wiem już, że muszę kilka rzeczy dokupić dla małej.

      Usuń
  4. Zazdroszczę tych letnich spacerów, ale i u nas będą niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za chwilkę, będziesz wozić Majuszkę w cudnym x-movie :D

      Usuń
  5. :) zara baby, uwielbiam :) moja siostra robi nam paczki i wysyla z irlandii bo jak są przeceny u nich to można ubranka kupić po 3euro, a buty po 10 euro :) kiedy u nas tak będzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nigdy to nie nastąpi :/ A szkoda! W tym roku będę polować na przeceny!

      Usuń
  6. Ja mojemu dziecku muszę uzupełnic garderobę, bo przygotowałam sie na wiosnę, a tu lato przyszło:-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No my też właśnie przygotowałyśmy się na wiosnę, a tu taki psikus, więc szybciochem do sklepu po letnie ciuszki :D

      Usuń
  7. Świetne nowości a Zuzia taka śliczna, że nie mogę się napatrzeć, w szczególności na piękne jej oczka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności, i te żywe kolory :)
    Zuzia jak zwykle cudna :)

    OdpowiedzUsuń